كلمات اغاني الفنان حماده هلال اغنيه جرح الزمن

جرح الزمن

يا ليل يا عين يا ليل
يا عين يا عين يا ليل
يا ليل

يا مجمع سهارى تشتكي الأوجاع
إلي انخدع و إلي انكسر
آه إلي انخدع و إلي انكسر
و إلي بلاش إتباع و إلي ببلاش إتباع

و أنا اللي وحدي لا اشتكيت لغيري
و لا حد قالي فين حبيبك ضاع
و أنا اللي وحدي لا اشتكيت لغيري
و لا حد قالي فين حبيبك ضاع

يا دمعتي خبي نار الهوى في قلبي
يا دمعتي خبي نار الهوى في قلبي

دا كفاية جرح الزمن طماع

يا مجمع سهارى تشتكي الأوجاع
يا مجمع سهارى تشتكي الأوجاع
إلي انخدع و إلي انكسر
آه إلي انخدع و إلي انكسر
و إلي بلاش إتباع و إلي ببلاش إتباع

يا ليل و فيك الألم
على المجروحين مكتوب
و تكفي تبقى الدموع
الرحمة للمغلوب

يا ليل و فيك الألم
على المجروحين مكتوب
و تكفي تبقى الدموع
الرحمة للمغلوب

فيك ناس كتير قاست
عال شوك زمان داست
فيك ناس كتير قاست
عال شوك زمان داست

و إلي يخون ناسه
ما يحس أي ذنوب

و أنا اللي وحدي لا اشتكيت لغيري
و لا حد قالي فين حبيبك ضاع
و أنا اللي وحدي لا اشتكيت لغيري
و لا حد قالي فين حبيبك ضاع

يا دمعتي خبي نار الهوى في قلبي
يا دمعتي خبي نار الهوى في قلبي

دا كفاية جرح الزمن طماع

يا مجمع سهارى تشتكي الأوجاع
يا مجمع سهارى تشتكي الأوجاع
إلي انخدع و إلي انكسر
إلي انخدع و إلي انكسر
و إلي بلاش إتباع و إلي ببلاش إتباع
يا ليل و مين السبب
لما السنين بتخون
الحظ و لا الظروف
و لا النصيب بيكون

يا ليل و مين السبب
لما السنين بتخون
الحظ و لا الظروف
و لا النصيب بيكون

و لا إحنا حبينا
جرح الزمان فينا
و لا إحنا حبينا
جرح الزمان فينا

و لا لعب بينا
إلي ما عمره يصون

و أنا اللي وحدي لا اشتكيت لغيري
و لا حد قالي فين حبيبك ضاع
و أنا اللي وحدي لا اشتكيت لغيري
و لا حد قالي فين حبيبك ضاع

يا دمعتي خبي نار الهوى في قلبي
يا دمعتي خبي نار الهوى في قلبي

دا كفاية جرح الزمن طماع

يا ليلي يا عيني يااا ليل
يا ليلي يا عيني يا ليل
يا ليلي يا عيني يا ليل

تنبيه : المرجوا عدم نسخ الموضوع بدون ذكر مصدره المرفق بالرابط المباشر للموضوع الأصلي وإسم المدونة وشكرا
abuiyad