كلمات اغاني الفنان حماده هلال اغنيه دار الزمان



دار الزمان

و دار الزمان و عنيك بكت ادام عنيه

و دار الزمان و رجعتلي و ندمان عليا

و دار الزمان و عنيك بكت ادام عنيه

و دار الزمان و رجعتلي و ندمان عليا

كنت فين لما الليالي سهرتها

كنت فين لما الدموع جربتها

كنت فين لما الليالي سهرتها

كنت فين لما الدموع جربتها

لسه فاكر كل ايامنا الجميله

لسه فاكر قلب بعته في يوم و ليله

لسه فاكر كل ايامنا الجميله

لسه فاكر قلب بعته في يوم و ليله

و الله دار الزمان

و الله دار الزمان

و دار الزمان و عنيك بكت ادام عنيه

و دار الزمان و رجعتلي و ندمان عليا
راجع انت رجعت ليه بعد ايه

اخر واحد ممكن ابكي و احن ليه انت

انت ماضي للاسف بندم عليه

انت لسه عرفت طعم الدمع ايه ابكي

ابكي برد قلبي و النار الي فيه

اليوم دا يوم عيدي قول للدموع زيدي

راجع حزين محتاج لمين مش همدلك ايدي

اليوم دا يوم عيدي قول للدموع زيدي

راجع حزين محتاج لمين مش همدلك ايدي


كنت فين لما الليالي سهرتها

كنت فين لما الدموع جربتها

لسه فاكر كل ايامنا الجميله

لسه فاكر قلب بعته في يوم و ليله

لسه فاكر كل ايامنا الجميله

لسه فاكر قلب بعته في يوم و ليله

و الله دار الزمان

و الله دار الزمان

و دار الزمان و عنيك بكت ادام عنيه

و دار الزمان و رجعتلي و ندمان عليا

راجع انت ؟

ما الحب مات و الوقت فات

كانو فين كل الدموع دي من زمان

انت تعرف يعني ايه الشوق و الحنان

انت راجع تبكي على الحب الي كان

انسى

يا حبيبي كل وقت وله ادان

ادفع تمن جرحي و ابكي في يوم فرحي

موت من الحنين و احزن سنين

مش هقول يا عين سمحيه

ادفع تمن جرحي و ابكي في يوم فرحي

موت من الحنين و احزن سنين

مش هقول يا عين سمحيه

كنت فين لما الليالي سهرتها

كنت فين لما الدموع جربتها

انت لسه فاكر كل ايامنا الجميله

لسه فاكر قلب بعته في يوم و ليله

و الله دار الزمان

و الله دار الزمان

دار الزمان


تنبيه : المرجوا عدم نسخ الموضوع بدون ذكر مصدره المرفق بالرابط المباشر للموضوع الأصلي وإسم المدونة وشكرا
abuiyad