كلمات اغاني الفنان حماده هلال اغنيه سهران

سهران

حبيب قلبي فينك .. حبيب عمري

أنا ...

سهران حيران عنيه مخاصمها النوم

دا أنا

سهران حيران بعد السنين باليوم

هتعدي الليالي و هتمر الليالي

و هتفضل عمري و عمري نصيبي حبيبي الغالي

دئت الحب دوبه بعدك قلت توبة

دا أنت إلي شغلت عنيه و قلبي و عقلي و بالي

أنا بردو حبيب أيامك حب الماضي و حب زمان

دا أنا بردو مهنش عليك تنساني عنيك دا أنا بتمناك

ارجعلي حبيبي تعالالي

واحشني حبيبي تعالالي

حرام يا حبيبي تعالالي

حراااام

ارجعلي حبيبي تعالالي

واحشني حبيبي تعالالي

حرام يا حبيبي تعالالي

حراااام

أنا مش أد طول البعد

أنا ما اقدرتش أنسى الوعد

أنا ما اقدرش اسيبك

كدا قلبك سايبني في جرحي

كدا بعدك ما ادقش الفرح

كدا ظالم حبيبك

حبيبك

حبيب قلبي فينك

حبيب عمري

دا أنا

سهران حيران عنيه مخاصمها النوم

دا أنا

سهران حيران بعد السنين باليوم

مش معقول نسينا حب بيجري فينا

أيامنا سهرنا كلامنا قمرنا بيبكو علينا

روح قلبي و حياتي بشتقلك ليلاتي

أنا بعدك قلبي موعدك و الله ما أعيش أوقاتي

أنا عيني بتبكي و قلبي بيسال سبنا حبيبنا أزاي

طب دا أحنا حياتنا أزاي و ساعتنا و يحلى العمر الجاي

ارجعلي حبيبي تعالالي

واحشني حبيبي تعالالي

حرام يا حبيبي تعالالي

حراااام

ارجعلي حبيبي تعالالي

واحشني حبيبي تعالالي

حرام يا حبيبي تعالالي

حراااام

أنا مش أد طول البعد

أنا ما اقدرتش أنسى الوعد

أنا ما اقدرش اسيبك

كدا قلبك سايبني في جرحي

كدا بعدك ما ادقش الفرح

كدا ظالم حبيبك

حبيبك
تنبيه : المرجوا عدم نسخ الموضوع بدون ذكر مصدره المرفق بالرابط المباشر للموضوع الأصلي وإسم المدونة وشكرا
abuiyad