كلمات اغاني الفنان حماده هلال اغنيه فاكرني و لا


فاكرني و لا

فكرني و لا نستني و لا مجتش على بالك
شغلتني وحشتني طمني على حالك

فكرني و لا نستني و لا مجتش على بالك
شغلتني وحشتني طمني على حالك

انا جوه في قلبك و لا انا فين
مشتاق تتلاقى العين في العين

انا جوه في قلبك و لا انا فين
مشتاق تتلاقى العين في العين

دا نصيبك ابقى حبيبك مهما تعز مرسالك
ما خلاص قلتها بالعين قلتها من غير ما اقلهالك

فكرني و لا نستني و لا مجتش على بالك
شغلتني وحشتني طمني على حالك

انت اغلى الناس اغلى الناس عليا
حبك انت خلاص اغلى من عنيه

انت اغلى الناس اغلى الناس عليا
حبك انت خلاص اغلى من عنيه

انت احلى حاجه فيا تحس بناري تحس بيا
انت احلى حاجه فيا تحس بناري تحس بيا

انا جوه في قلبك و لا انا فين
مشتاق تتلاقى العين في العين

انا جوه في قلبك و لا انا فين
مشتاق تتلاقى العين في العين

دا نصيبك ابقى حبيبك مهما تعز مرسالك
ما خلاص قلتها بالعين قلتها من غير ما اقلهالك

فكرني و لا نستني و لا مجتش على بالك
شغلتني وحشتني طمني على حالك

حب زي النار و انت في عيني جنه
انت ليه محتار ايه الي جارى بينا

حب زي النار و انت في عيني جنه
انت ليه محتار ايه الي جارى بينا

امتى ترجع تاني امتى
نفسي ترجع زي ما انت

امتى ترجع تاني امتى
نفسي ترجع زي ما انت

زي ما انت

انا جوه في قلبك و لا انا فين
مشتاق تتلاقى العين في العين

انا جوه في قلبك و لا انا فين
مشتاق تتلاقى العين في العين

دا نصيبك ابقى حبيبك مهما تعز مرسالك
ما خلاص قلتها بالعين قلتها من غير ما اقلهالك

فكرني و لا نستني و لا مجتش على بالك
شغلتني وحشتني طمني على حالك
فاكرني و لا
تنبيه : المرجوا عدم نسخ الموضوع بدون ذكر مصدره المرفق بالرابط المباشر للموضوع الأصلي وإسم المدونة وشكرا
abuiyad