كلمات اغاني الفنان حماده هلال اغنيه بخاف



بخاف

كل ما أشوف عمري جري بيا ...بخاف
كل ما اتدبل وردتي فيا ... بخاف

حتى في كلامي حتى في غنايا
بتبان ألامي بيبان بكايا
حتى لما بفرح
بخاف... لا تموت الفرحة
بخاف ...من الدنيا الجارحة
بخاف ...لا الضحكة الحلوة تبقى جناين أحزان طارحه

بخاف ...من توهه زمني
بخاف ...لا يرخص تمني
بخاف ...لا تضيع أحلامي إلي شايفها عروسه بطرحه

ديما أحس إن أنا وحداني مركب ما بترساش في مواني
راح قلبي يدور على البر
بضحك و أنا بين نفسي و بيني حزن العالم كلو ماليني
غنوه جميله بتنزف مر

حتى في عذابي حتى في لهيبي
اقرب صحابي كان من داري بيا

دا أنا من حبيبي
بخاف ...ليبعني لغيري
بخاف.. على حبي لطيري
بخاف ...لا يجرح قلبي بعد ما أحبه بكل ضميري
بخاف ...لا تهون أيامي
بخاف ..لا يخون أحلامي
بخاف ...لا نهاية حبي تطرح شوك و عذاب أدامي

كل ما اعد سعات أفراحي
و احسب ألمي و كل جراحي
ارجع في الأخر خسران

كل ما احن لناس حبيتهم
قلبي يحس بشوق ناحيتهم
بيدمع مطرات أحزان

حتى إلي ليا حتى إلي مني
لو حسو بيا لو حسو فني
حتى أما غني

بخاف ... من اللحظة الجايه
بخاف .. من طول لياليا
بخاف ... على كل حبايبي اكتر من خوفي عليا
بخاف ..من حيرتي و يأسي
بخاف ..من روحي و نفسي
بخاف ... و الخوف بئا دنيا بنادمين عايشين حوليا

كل أتنين حبيبين اتوعدو
لازم واحد يجرح وعدو
و الواحد من كتر ما شاف
قربت اشك في إحساسي
و أصحابي و أحبابي و ناسي
بقيت من كل الدنيا بخاف

حتى في كلامي حتى في غنايا
بتبان ألامي بيبان بكايا
حتى لما بفرح

بخاف آه بخاف آه

بخاف بخاف

تنبيه : المرجوا عدم نسخ الموضوع بدون ذكر مصدره المرفق بالرابط المباشر للموضوع الأصلي وإسم المدونة وشكرا
abuiyad