كلمات اغاني الفنان حماده هلال اغنيه الحب حلو


الحب حلو

الحب حلو اه حلو اوي اوي
دا الحب حلو اه حلو اوي اوي

طب ما تروحلو طب ما تقولولو
قولو لحبيبي القلب داب و العين مالولو
قولو لحبيبي انا مش بنام الليل بطوله

قولو لحبيبي القلب داب و العين مالولو
قولو لحبيبي انا مش بنام الليل بطوله

كل يوم و انا بنكوي من العذاب انا برتوي
دا عذبني اوي غلبني اوي قاسي قلبه عليا
عليا اوي
و تقولولي الحب حلو
اه حلو اوي اوي

امال حبيبي , حبيبي ماله حبيبي , قاسي ليه
امال حبيبي , حبيبي ماله حبيبي , قاسي ليه

قولو لحبيبي هو شاري و لا لا
و لا لا
قولو لحبيبي ان كان شاريني تعالا
تعالا

قولو لحبيبي هو شاري و لا ولا
و لا لا
قولو لحبيبي ان كان شاريني تعالا
تعالا

و اعمل ايه يا اهل الهوى من هواه قلبي انكوى
اه يا ناري يا هوا يا مراري يا هوا
كل دا و لا داري و لا داري يا هوا
و تقولولي الحب حلو اه حلو اوي اوي

قولولو حاجه
طب أي حاجه
قولولو حاجه
طب أي حاجه

كل الي عمله معايا كدا دا حرام
دا حرام
قولولو عيني مش عارفه تنام
دا كلام

كل الي عمله معايا كدا دا حرام
دا حرام
قولولو عيني مش عارفه تنام
دا كلام

قولولو حتى يرمي السلام
قولولو لا ما اسموش كلام
انا انا دبت انا
و غلبت انا

انا دئت المر
المر انا
و تقولولي الحب حلو
اه حلو اوي

اه ياني يا
ياني يا

الي رماني على دا

اه ياني يا
ياني يا

الي رماني على دا

طول الليالي و انا كدا على نار
هو خالي و انا بالي محتار

طول الليالي و انا كدا على نار
هو خالي و انا بالي محتار


هو عشان زي القمر هيدوبني حيره و سهر
دا الحب قمر و العشق قمر هيضيع عمري
عمري هدر

و تقولولي الحب حلو
اه حلو اوي اوي

الحب حلو حلو
طب و الله حلو حلو

دا الحب حلو حلو
الحب حلو اه حلو اوي اوي

تنبيه : المرجوا عدم نسخ الموضوع بدون ذكر مصدره المرفق بالرابط المباشر للموضوع الأصلي وإسم المدونة وشكرا
abuiyad