كلمات اغاني الفنان حماده هلال اغنيه الا عيون حبيبي

الا عيون حبيبي

إلا عيون حبيبي
إلا رموش حبيبي

إلا عيون حبيبي
إلا رموش حبيبي

أنا أبيع كل إلي ليا
و كفاية عنيه عليا

أنا أبيع كل إلي ليا
و كفاية عنيه عليا

من كل الدنيا دية
من كل الدنيا دية

مش عايز غير حبيبي

إلا عيون حبيبي
إلا رموش حبيبي

سبحان من صور حسنه
حلو بضحكته و بحزنه

سبحان من صور حسنه
حلو بضحكته و بحزنه

الناس على حبه لاموني
و أنا شايله في نن عيوني
الناس على حبه لاموني
و أنا شايله في نن عيوني

أنا قلبي معاه عمري ما هنساه
أنا قلبي معاه عمري ما هنساه
أنا نصيبه و هو نصيبي

إلا عيون حبيبي
إلا رموش حبيبي

عمري ما هنساه و هسيبه
روح قلبي و قلبي حبيبه

عمري ما هنساه و هسيبه
روح قلبي و قلبي حبيبه

و لا دمعه عينه و عيني
هتفرق بينه و بيني

و لا دمعه عينه و عيني
هتفرق بينه و بيني

أنا قلبي معاه عمري ما هنساه
أنا قلبي معاه عمري ما هنساه
أنا نصيبه و هو نصيبي

إلا عيون حبيبي
إلا رموش حبيبي

إلا عيون حبيبي
إلا رموش حبيبي

أنا أبيع كل إلي ليا
و كفاية عنيه عليا

أنا أبيع كل إلي ليا
و كفاية عنيه عليا

من كل الدنيا دية
من كل الدنيا دية

مش عايز غير حبيبي

إلا عيون حبيبي
إلا رموش حبيبي

تنبيه : المرجوا عدم نسخ الموضوع بدون ذكر مصدره المرفق بالرابط المباشر للموضوع الأصلي وإسم المدونة وشكرا
abuiyad